Thursday, October 13, 2016

Hilo Trading System

FOREX Strategieë Forex Strategie, Simple strategie, Forex Trading Strategie, Forex skraping Forex Strategie 171Gann Hilo DMI System187 is 'n baie eenvoudige tendens handel stelsel wat gebaseer is op die seine van 3 forex aanwyser. Gann Hilo, DMI en QQE, die aanbevole interval 8212 H1, die geldeenheid paar 8212 GBPJPY (maar mag handeldryf op ander geldeenheid pare). Vir handel beveel ek aan forex makelaar te kies met Meta Trader 4 terminale. Om aanwysers aan buitelandse valuta handel te vestig, kan jy met 'n sjabloon vir MT4 aflaai aan die einde van hierdie strategie, saam: 1) aanwyser Gann Hilo (10) 2) aanwyser DMI (14), het net nodig om die vlak 20 3) aanwyser installeer QQE (10). Opening handel posisie om te koop - moet die volgende voorwaardes: 1) Die rooi stippellyn aanwyser QQE is onder die blou lyn (gekruis haar top-down) 8212 Die belangrikste sein 2) Prys gekruis Gann Hilo van onder na bo 3) blou lyn aanwyser DMI gekruis en is bo die vlak van 20 4) die liggaam van die kers op die vlak naby aan die vlak van die opening moet meer as 3 punte, al is dit nie, dan is hierdie kers glo Dodge en oop transaksie op hierdie kers is nie nodig nie. As die grootte van die kerse uit opening tot die sluiting van meer as 90 punte, dan handel oor die kers net nie nodig nie, omdat 'n baie hoë waarskynlikheid van recoil en kry stop-verlies op hierdie kers. Opening van 'n handel posisie vir verkoop - moet voldoen aan die volgende voorwaardes: 1) Die rooi stippellyn aanwyser QQE is bo die blou lyn (gekruis dit van onder na bo) - Die belangrikste sein 2) Prys gekruis Gann Hilo van bo af 3) serenevaya DMI aanwyser het die lyn oorgesteek en is bo die vlak van 20 4) die liggaam van die kers op die vlak naby aan die vlak van die opening moet meer as 3 punte, al is dit nie, dan is hierdie kers glo Dodge en oop transaksie op hierdie kers is nie nodig nie. As die grootte van die kerse uit opening tot die sluiting van meer as 90 punte, dan handel oor die kers is nie nodig nie, omdat 'n baie hoë waarskynlikheid van recoil en kry stop-verlies op hierdie kers. Toetrede tot die mark is uit net by die opening van die volgende kers na ontvangs en bevestiging van alle seine gedra: Hierdie strategie word aanbeveel om net 'n veiligheid keerverlies gebruik. wat gestel moet word aan die naaste plaaslike minimum (te koop) of maksimum (te koop). Sodra die prys sal wees in die rigting van die handel posisie 75 punte (vir 'n paar GBPJPY), moet herrangskik in die keerverlies vlak 171zero187. Verdere (opsioneel) Jy kan 'n volgkeerverlies (insluitend 'n standaard op 'n afstand van 75-100 punte, afhangende van die mark) te gebruik. Take-wins is nie geïnstalleer afrit handelsposisie: Gedurende die res sluit wanneer geaktiveer stop-verlies, of die omgekeerde kruising aanwyser QQE. Verlaat die mark uit te voer op die sluiting van die kerse na ontvangs van die sein. Aflaai sjabloon vir Meta Trader 4 Forex 8212 Gann HILO DMI system. tpl aflaai forex aanwyser vir Meta Trader 4 8212 QQE. mq4 aflaai forex aanwyser vir Meta Trader 4 8212 DMI. mq4 aflaai forex aanwyser vir Meta Trader 4 8212 GannHiLoActivatorv2.ex4Gann Hilo DMI System geword Augustus 2007 Status : lid 264 Posts Hi almal, hierdie een stelsel wat Im werk nie, vir ongeveer 2 maande, begin 5 maande of meer met ander aanwysers, maar is altyd ontwikkel in iets beters, vereenvoudig al die reëls ens die stelsel is baie eenvoudig, Ek gebruik net 2 aanwysers, Gann Hilo en QQEA. Ek handel eers die Londense sessie. Ek het handleiding backtests gemaak in 2007 met meer as 7500 pitte net in GY, sy 'n Neigings System, as jy 'n paar maande met wissel mark te vang, sal jy 'n maand of 2 met 'n baie klein verliese in die gesig staar geskryf, maar optel dit alles, het meer as 7500 pitte. Om die probleem van die maande met verliese op te los, Ive nagevors vir baie baie oplossings, en om 'n gat hier op te los, het ek uiteindelik geskep nog 'n gat in 'n ander plek, so ver my beste oplossings is om die stelsel in ander geldeenhede te diversifiseer, so ek kan maak meer pitte, en as 'n mens currencie ander is wat wissel is trending, maar ek hoef nie amptelike data in ander geldeenhede nie. Im eintlik lewe handel die stelsel met baie goeie resultate. GAAN hier weg DIE FINALE BYWERKING soektog na die NA wat sê in groot letters FINALE BYWERKING Logika sal jy van A na B. Imagination sal jy oral te neem. Aangesluit Augustus 2007 Status: Lid 264 Posts Die gewaarborgde reëls wat werk, is op GY, handel 1h kaarte vir 'n kort - Prys onder Gann HILO, DMI rooi lyn bo 20 lyn, en QQE gesmag lyn bo blou reguit lyn, die kers moet beweeg van naby oop meer as 3 pitte, anders beskou dit as 'DOJI en dont handel dit, en 'n kers met meer as 90 pitte van naby oop, dont handel nie, want jy het 90 kanse sal dit terug ingegaan, en die gesig staar 'n stop verlies . Vir Lang - prys bo Gann HILO, DMI blou lyn bo 20 lyn, en QQE reguit lyn bo blou gesmag lyn lyn, moet die kers beweeg van naby meer oop as 3 pitte, anders beskou dit as 'DOJI en dont handel dit, en 'n kers met meer as 90 pitte van naby oop, moenie handel nie, want jy het 90 kanse sal dit terug ingegaan, en die gesig staar 'n stop verlies. SLEGS dring by die einde van die kers ek net 'n stop verlies te gebruik in hierdie stelsel, nee wins, en beweeg die stop verlies elke keer as die currencie beweeg 75 pitte As pryse sy stop verlies, of pryse breek Gann HILO lyn, moet ten die einde van die kers aanwyser instellings wat DMI - 8, met 'n lyn op 20 hier is 'n voorbeeld van 'n handelsmerk, begin by die opening van Londen Aangeheg Images (klik om te vergroot) Wel soos ek gesê didnt ontdek nog 'n goeie oplossing vir daardie, getoets baie dinge, verander instellings ens probeer om vaste 'n gat hier, maar uiteindelik 'n ander geskep in 'n ander plek, as diegene valse sein waar uitgeskakel, sal die resultate verstommende, maar na die brand nog vele neurone, dit maak nie saak wat ek verloor 'n paar pitte een of ander tyd, begin die handel die stelsel in ander geldeenhede met 'n baie goeie resultate. In jou voorbeeld sal jy in die gesig staar 'n klein verlies, en 'n paar inskrywings is verkeerd, gaan dit weer in jou grafiek Im 'n idee gee hier, Im gaan dit ook Chek, wanneer ek meer tyd het, maar hierdie stelsel in D1, in die EU en AU jy kan tendense vang van 200 pitte 1000 pitte, kyk jouself. Logika sal jy van A na B. Imagination sal jy everywhere. Gann Hilo DMI System neem Dit is wat jy bedoel dit geblyk net 'n paar uur gelede. Too bad ek senuweeagtig en sleep my stop te vinnig. Vir 'n Goeie maat, Ive ook gelaai my sjabloon lêer. Geniet Hi, alle verstellings korrek is, maar Ive getoets die stelsel net in 4 pare, AU, EU, GU en GY, maar dit moet werk in ander geldeenhede met geen probleem, jy moet net om te doen in die minimum 1 jaar handleiding back testing , om begrip van die mees korrekte stop Loss, metode van sleep jou stop en kry die afkap hoe die stelsel werk. Logika sal jy van A na B. Imagination sal jy oral te neem. die veronderstelling dat jy die toetse vir die vier pare wat jy genoem het, kan jy gee ons asseblief 'n rowwe skatting van die wenners en wins faktor wat jy bereik vir die pare Nog 'n ding wat my interesseer is of jy hierdie getoets op enige ander (korter) tydraamwerk Die net n paar Ek het getoets dit het-my meer as 6000 pitte dit 11 maande van data is GY, ander Im Live hulle handel met die reëls wat ek in 'n vorige post, maar didnt enige uitputtende toets nog doen, soos vir wenners en verloorders sy hang, 'n paar maande het jy 80 wenners, ander maande 'n bietjie meer as 50, maar ek het ambagte met 400 en 600 pitte wins, beperk tot 'n 75 pitte verlies, die enigste probleem wat hierdie stelsel haves, is die wissel mark, wat gee valse seine, daar is 'n paar maande dat hierdie stelsel in die gesig staar verliese, maar die toepassing van die stelsel in ander geldeenhede is vasgestel byna alles, met geen maande met verliese, ek dont like om kleiner tydsraamwerke handel, die neiging vir my is om die 1h kaarte links, en is slegs van toepassing in die daaglikse kaarte, waar ek ambagte kan vang 200-1500 pitte. Ek hoop ek beantwoord al jou vrae. Logika sal jy van A na B. Imagination sal jy oral te neem. Die enigste paar wat ek getoets Dit het-my meer as 6000 pitte dit 11 maande van data is GY, ander Im Live handel hulle met die reëls wat ek in 'n vorige post, maar didnt enige uitputtende toets nog doen, soos vir wenners en verloorders sy hang, 'n paar maande het jy 80 wenners, ander maande 'n bietjie meer as 50, maar ek het ambagte met 400 en 600 pitte wins, beperk tot 'n 75 pitte verlies, die enigste probleem wat hierdie stelsel haves, is die wissel mark, wat valse seine, daar is 'n paar maande dat hierdie stelsel in die gesig staar verliese, maar die toepassing van die stelsel in ander geldeenhede is vasgestel byna alles, met geen maande met verliese, I dont wil kleiner tydsraamwerke handel, die neiging vir my is om die 1h kaarte links en is slegs van toepassing in die daaglikse kaarte, waar ek ambagte kan vang 200-1500 pitte. Ek hoop ek beantwoord al jou vrae. Dankie vir jou antwoord, ja wat antwoord die meeste van my vrae oor 'n wissel mark: Het jy ag gegee op te hou om seine wanneer die huidige ATR is onder 'n sekere vlak (miskien onder 1,5-2 keer jou bedoel wins teiken, of iets soortgelyks, jy kry die idee) iets wat ek opgemerk terwyl ek besig was visueel back testing AUDJPY amp EURAUD: As die Gann HiLow lyn is deurboor met 'n groot beweging (oortreding van die reeks wat gevorm word deur die vorige drie kerse) in elk van hierdie geleenthede het ek opgelet hierdie: Toetrede tot by die laagste laag van die vorige drie kerse (wanneer gaan kort) sal jy in vroeër sonder jou bloot te stel aan bykomende risiko. Ek moet nog dit wil bevestig nie vir 'n lang inskrywings. Net my 0,028364. Ek het baie toetse veranderende instellings te voeg aanwysers gedoen, en 'n vaste 'n gat wat in een maand, en geskep 'n ander in 'n maand dat 'n goeie was. Op die oomblik Im besig met die toetse op ander geldeenhede, en Live te handel die stelsel nie, so ek hoef nie tyd om die dinge te verifieer, maar doen my 'n guns te toets jouself die resultate, en dan plaas hulle in hierdie draad, sodat ek kan vergelyk met my toetse later. Miskien vandeesweek Ek sal plaas die resultate wat ek het in GY, sodat jy kan jou toets self en dan vergelyk, maar hou in gedagte dat 'n maand of twee toetse, is niks werd nie, het ek gedoen wat baie keer, en begin om te dink wat Ive het die oplossing, maar toe verder gegaan na ander maande van wat nuttig is, hulle het in verliese. Logika sal jy van A na B. Imagination sal jy oral te neem. Ive het terug oor 'n paar maande en dit is my 2 sent werd: Jou wins is afhanklik van die vang een of twee groot lopies per maand. Ek wouldnt radikaal niks verander nie. Ek wouldnt seker enige aanwysers voeg. Daar is 'n soortgelyke stelsel op hierdie forum dat so baie reëls en aanwysers het bygevoeg dat sy byna onmoontlik om te handel. Ek dink die tyd raam behoeftes te kyk na. Ek sien te veel goeie ambagte gemis omdat hulle 'n uur of twee begin voor 0700. Ek dink jou SL en winsneming beslis hoef te kyk na. Die meeste van diegene Bes kan jy gee 20-40 pit winste. Soos, prys het tot 150 pitte beweeg voordat die handel jy enige wins ten alle gee. A 75 pit SL blyk te maklik om te tref. Ek dink dit moet verhoog word, of wat jy nodig het om 'n metode van terugkeer bedink nadat hy opgehou het. Baie ambagte begin met 'n 75 pit uit te stop dan gaan op 'n paar honderd pitte beweeg. Dit is net my gedagtes. Lede moet ten minste 0 geskenkbewyse te plaas in hierdie draad. 3 handelaars lees nou Forex Factoryreg is 'n geregistreerde handelsmerk. Verbind Oor Produkte WebsiteHI-LO PATROON dag handel stelsel informasie: Vir so lank as wat daar is georganiseer markte en deurlopende pryskwotasies, het handelaars is op soek na 'n perfekte meganiese handel reël, wat hulle in staat stel om outomaties te neem groot winste uit die mark. Meganiese handel reëls (outomatiese handel stelsels) word geklassifiseer as die tegniese benadering tot die prys vooruitskatting. Die volgende is 'n countertrend benadering gebaseer intraday stelsel wat poog om te gaan teen die prys tendens. Dit nie die geval poog om te verwag rigting of verwag waarteen pryse sal ophou terwyl hulle opgaan of waar om kort te gaan teen die heersende prys. Dit verg geduld aan die kant van die handelaar as hy / sy moet wag vir die mark om na hom toe kom / haar eerder as die handelaar wedrenne na die mark. Huidige mark prys bewegings het waarskynlik meer te doen het met die toekoms prys aksie as enige ander faktor. Jy wouldnt staatmaak op data van 'n maand gelede na bepaal wat gaan gebeur in die volgende paar minute. Maar wat nou gebeur is uiters belangrik vir die bepaling van wat gaan gebeur volgende. Dit bring die belangrikheid van prys patrone wat nou plaasvind, en dit is die basis van hierdie handel systemto poging om onmiddellike toekoms prys aksies voorspel deur die kies van die prys patrone wat meer dikwels as nie vooraf sekere mark aksies. Die besluit om die resultate vernou 'n bepaalde term opset wat gebaseer is op hierdie besluite swaar op gunstige afgelope vertonings. Die gebruik van 'n metode van handeldryf in daardie koop en verkoop pryse aangekom op grond van bewese afgelope grafiek patrone is nie uniek, maar is 'n baie geldige benadering. en die resultate met verloop van tyd te dra uit ons sukses in hierdie rigting. Sterkte en GOEIE TRADING. In die volgende paragrawe sal ek sowel as demonstreer 'n persoon met betrekking tot die Gann HILO Activator verduidelik. Dit is die patroon teken en jy sal dit aan te wend om die werklike ontwikkelinge erken. Die uitkomste vertoon ons almal hierdie teken is baie beter met betrekking tot scalping werk as moontlik te verskaf wat jy met aanwysers aan vroeër in 'n patroon te verkry. Dit lyk soos die verskuiwing tipies. Klik hier om 'n nuwe handelsmerk Tool en Strategie gratis Sy aflaai deur EURUSD buitelandse valuta sowel stel as ek persoonlik gebruik die kwartier tyd-raam. Die werklike Gann HILO Activator kan die blou versameling. Wanneer ek 'n persoon ingelig oor hierdie lyk soos die verskuiwing tipies. Jy is in staat om die kleur en ook die tydperk verander. Die werklike standaard konfigurasies kan die blou kleur en ook die 10 keer tydperk wees. Terwyl jy besef jy is in staat om sowel as lang kort aanwysers oorweeg om uit hierdie teken nadat die koste gaan oor meer as of selfs onder die werklike blou versameling. Sodra die koste gaan oor meer as die werklike blou versameling het ons nou 'n uitgebreide transmissie. Maar wanneer die koste gaan oor onder die werklike Gann HILO Activator ons nou 'n kort transmissie. Dit is eintlik die 2de grafiek van die dag tyd, op presies dieselfde buitelandse valuta stel, EURUSD, met behulp van die presiese dieselfde tyd-raam, kwartier. Met hierdie spesifieke grafiek wens ek te demonstreer hoe jy die stelsel kan filtrasie die werklike aanwysers van die teken. maak net gebruik van 'n maklike of selfs 'n goeie vinnige verskuiwing tipies. Jy moet soek vir die koste om die oomblik in besit te neem meng oor of selfs onder die werklike verskuiwing tipies. Wat beteken dat you8217re tans in 'n patroon, lomp of selfs lomp. Na aanleiding van hierdie, wag op die koste om onder of selfs meer as die werklike Gann HILO Activator meng, sowel. Met hierdie spesifieke metode dra jou eie handel meer kans om die kontant te bly. Met hierdie grafiek wat jy kan waarneem 3 binne die kontant bedryf setups binne die blou reghoeke. Binne hierdie tipe setups die koste verpletter heel eerste die werklike verskuiwing tipiese asook al ons kyk na die werk as gevolg van die Gann HILO Activator verdeel.


No comments:

Post a Comment