Thursday, October 13, 2016

Forex 4h Breakout

4H Box Breakout Forex Strategie 4H Box Breakout Forex Strategie 4H Box Breakout (hoofsaaklik ontwerp vir die geldeenheid paar GBPJPY en handel is uitgevoer op die reeks H4) is baie, baie maklik om te gebruik en kan bring handelaars verdien 'n gemiddeld van ongeveer 1000 punte per maand , hoewel dit slegs op grond van grafiese konstruksies Hoewel forex strategie 4H Box tempo ontwikkel vir die geldeenheid paar GBPJPY, maar dit is moontlik om aan te pas en vir ander munt pare. En so begin om 'n boks te trek, sluit aan by die maksimum en minimum 1-D gesluit kerse op 'n 4-uur grafiek ná die ontdekking van 'n nuwe week (op die skedule - die blou streek). Byvoorbeeld blik op die prentjie (vir 'n groter beeld - kliek op dit - sal oopmaak in 'n nuwe venster): Algemene Besigheid Strategie Forex 4H Box Breakout: wag einde van die eerste 4-uur kers na die opening van 'n nuwe week. Ons blootstel hangende bestellings by die horisontale vlak boks 8.10 punte Of maak die winskoop op aankoop van die verdeling van die nuutgestigte weeklikse box up. Of maak die transaksie na die uiteensetting van nuutgestigte weeklikse box af verkoop. veiligheid stop-verlies moet aan die teenoorgestelde kant van die boks 10-20 punte geïnstalleer. neem wins het verskeie doelwitte vir wins en kan óf vaste of jy kan die transaksie te sluit wanneer die kante onderskeidelik TP1, TP2, TP3 en. TP1 - die grootte van die gevolglike boks. PR 2-2 x grootte wat gevorm word deur die boks. TR 3-3 x die grootte van die vorm boks. Wins Natuurlik kan jy los op TP1, maar gewoonlik (in die meeste gevalle) die beweging in die mark is meer as die teiken garazdo TP1, hoe meer jy moet altyd onthou dat die voordele van 'n transaksie altyd openlik aanvaar moet word privyshat risiko (en verkieslik 2-3 keer) - een van die belangrikste faktore Winsgewende forex. So basies beveel om die handel posisie van die vlak van TP2, maar as jy sien dat sommige van die prysvlak is nog steeds 'n opwaartse beweging - dit is beter om te wag vir die ineenstorting van die vlak van TP2 om meer wins te neem op die oop transaksie. Of, soos hierbo genoem - miskien die sluiting van die ooreenkoms op dele soos 30 op elke vlak, maar moenie vergeet na die sluitingsdatum vlak van TP1 en 30 van die transaksies en herrangskik die oorblywende 70 tot gelykbreek. Voordele van forex strategie 4H Box Breakout: Dit absoluut is dit nie nodig dat die handelaar 'n konstante in die voorkant van die monitor. Daar is absoluut geen moeilik om forex aanwysers verstaan. Winspotensiaal garazdo groter as die wat deur elke oop transaksie risiko's. Dit is baie, baie maklik om te verstaan ​​en om handel te dryf. FOREX-UTILITYHi, gedink id deel hierdie stelsel: Die stelsel is baie maklik om te gebruik en is baie winsgewend. Ive gesien tempo strategieë vir daaglikse en weeklikse. Ive nooit een soos die een im gaan aanbied gesien. Teken 'n mond koppeling van die hoogtepunt van die eerste 4hr kers (00:00) EST van die week met die lae. As ek 'n sent vir elke keer as iemand gehad het gevra wat kers dit is..i wouldnt nodig het om buitelandse valuta handel te dryf om geld te maak. Vir die volgende persoon wat gaan vra, volg hierdie instruksies. Maak jou MT4 platform (i gebruik FXPro). Press Ctrly op 'n 4hr grafiek. Lyne sal mettertyd pop-up en aan die begin van elke week die eerste 4hr kers moet vorm op die lyn. Dit is 'n lamp wat jy gebruik vir die hoë en lae. Reëls: - Voeg 'n buffer van 10-20 pitte op elke einde van kers - Koop op boonste breek van weeklikse box (insluitend bufferspread) - Verkoop op laer breek van weeklikse box (insluitende buffer) SL - oorkant Box TP1 - 1x boks grootte TP2 - 2x boks grootte TP3 - 3x boks grootte TP4 - 4x boks grootte Hierdie stelsel werk op baie JPY pare. GBP / JPY EUR / JPY AUD / JPY CHF / JPY CAD / JPY kan werk op ander pare, is die toets egter nodig. Ek hou daarvan om 2x boks grootte rondom gebruik as TP maar as im en die prys is op die punt om voort te gaan op 'n opwaartse pad, Ek wag vir pouse van TP2 en ry uit die winste totdat ek sien pas. Ek dont winste by 1x grootte van boks, want groter beloning is die sleutel. Voordele - 30 minute per week - geen bekommerd te wees oor kaarte gevul met aanwysers - hoër loon as risiko op ELKE handel - maklik om terug te toets Terugvoer groot van alles wat jy FX sou wees kundiges en voorspoed Hartelose handelaar wat geen emosie geword April 2009 Dis die toon bottom line. Die rede waarom daar 'n goeie handelaars is omdat hulle die konsep van geld bestuur te verstaan. Im onder die indruk dat jy 'n bietjie geld verloor op die forex wat is heeltemal normaal, gebeur met die beste van ons. Hierdie stelsel is 90 meganiese. As jy 'n beginer as jy moet dit laat soos dit. So die vraag is, hoe kan jy weet wanneer om watter strategie gebruik, of indien die strategie net goed presteer vir die oomblik. Dit is moeilik om dit te verstaan ​​en siek wees eerlik ek nie weet watter tyd van die dag sy bes om kopvel, of gebruik 'n 15 min strategie of vele ander handel strategieë vir die saak. Wat ek wel weet, is, is dat sy alles oor risiko te beloon. RISIKO minder as wat jy kan maak nie en net gebruik 2-3 VAN verklaar jy per handel. Nou as voorgereg Hoe weet jy waar om die wins ingestel of as sy 'n goeie idee om 'n Stop Loss daar of iewers anders gestel. As jy met behulp van 'n oorverf aanwyser of MACD, of RSI of enige van daardie magiese aanwysers ons almal gevind wanneer ons die Forex begin, is dit moeilik om te vind waar om die teikens te stel. Die lyne moenie jou vertel waar om iets te stel. Met hierdie stelsel is daar 'n eenvoudige boks. Jy plaas die bestellings, die SL en TP en gaan slaap. Jou rekening sal nie blaas oor die nag, want jy minder as wat jy kan maak waag. Om gelyk te breek met die 2x TP, sal jy nodig het om te verloor nie 2 keer en een keer te wen. 3x TP, verloor 3 keer en wen een keer om gelyk te breek. Die kans is beslis aan ons kant en dis die beste ding om te hê wanneer jy handel dryf. Die Heilige Graal van Forex is jou hoërskool wiskunde klas want dis waar jy leer waarskynlikheid. Probeer hierdie as jy dit nie glo nie. Verkies 'n posisie, lank of kort. Flip a Coin, as sy koppe as jy gewen het, sterte jy verloor. Every jy wen voeg 2 punte en elke keer as jy verloor aftrek 1. Doen dit 10 keer en sien, is jy staan. Dit is dieselfde konsep met die boks tempo. Hou in gedagte dat hierdie strategie gebruik ook logika omdat ons 'n posisie op die breek van 'n belangrike lamp van die week neem. So moenie bekommerd wees nie ons Arent gevaar ons geld deur daarby munte. Die inskrywing is belangrik. MAAR die uitgang is baie meer belangrik. Dit is weer die rede waarom 'n klomp mense misluk. Ons natuurlike instink is om te vra, quotOK, so waar doen ek kry in quot. Besef dat die uitgang is belangriker. Genadeloos handelaar wat geen emosie toon Daar is 2 geldeenheid pare wat ons sal kyk na vir handel die GBP / JPY en die euro / JPY, op Capital Spreads kaarte. Hierdie metode is my eie interpretasie van die baie interessante draad oor die Forex Factory forum 4H Box Breakout - Forex Factory wat ek kopieer en bo geplak. Elke week, op die 1 uur Tydraamwerk, let op die hoë en die lae tussen middernag en 04:00 op die Maandag oggend GMT1. Om die Hoë voeg 10 pitte en die verspreiding na die Lae Trek 10 pitte en die verspreiding: dit is die einde vlakke, of snellers vir Koop en verkoop transaksies. Monitor die kaarte 08:00-09:00 elke oggend GMT1. Wanneer die prys binne die boks gemerk deur die Hoë en die Lae open, en beweeg deur 'n koop of verkoop sneller, neem die handel. Moenie handel Buiten hierdie tye. Die Stop Loss moet die ander kant van die boks vir 'n koop handel sy die Lae wees, vir 'n verkooptransaksie, dit is die High. Neem Wins is 200 pitte. Dikwels is die wins kan oorskry 300 of 400 pitte, so as jy kan monitor die ambagte beweeg jou TP en Stop as jy wil, maar moenie moed opgee nie meer as 50 pitte wins. Dis al is daar aan hierdie een. Sy opgelewer 700 pitte in Mei en dit ontwikkel kan word van hier af, maar as jy vashou aan handel net die seine 08:00-09:00 sal dit baie produktief wees. Genadeloos handelaar wat geen emosie Oorspronklik gepos deur jahual89 Hi toon, het gedink id Deel dié stelsel: Die stelsel is baie maklik om te gebruik en is baie winsgewend. Ive gesien tempo strategieë vir daaglikse en weeklikse. Ive nooit een soos die een im gaan aanbied gesien. Teken 'n mond koppeling van die hoogtepunt van die eerste 4hr kers (00:00) EST van die week met die lae. As ek 'n sent vir elke keer as iemand gehad het gevra wat kers dit is..i wouldnt nodig het om buitelandse valuta handel te dryf om geld te maak. Vir die volgende persoon wat gaan vra, volg hierdie instruksies. Maak jou MT4 platform (i gebruik FXPro). Press Ctrly op 'n 4hr grafiek. Lyne sal mettertyd pop-up en aan die begin van elke week die eerste 4hr kers moet vorm op die lyn. Dit is 'n lamp wat jy gebruik vir die hoë en lae. Reëls: - Voeg 'n buffer van 10-20 pitte op elke einde van kers - Koop op boonste breek van weeklikse box (insluitend bufferspread) - Verkoop op laer breek van weeklikse box (insluitende buffer) SL - oorkant Box TP1 - 1x boks grootte TP2 - 2x boks grootte TP3 - 3x boks grootte TP4 - 4x boks grootte Hierdie stelsel werk op baie JPY pare. GBP / JPY EUR / JPY AUD / JPY CHF / JPY CAD / JPY kan werk op ander pare, is die toets egter nodig. Ek hou daarvan om 2x boks grootte rondom gebruik as TP maar as im en die prys is op die punt om voort te gaan op 'n opwaartse pad, Ek wag vir pouse van TP2 en ry uit die winste totdat ek sien pas. Ek dont winste by 1x grootte van boks, want groter beloning is die sleutel. Voordele - 30 minute per week - geen sorge te maak oor kaarte gevul met aanwysers - hoër loon as risiko op ELKE handel - maklik om te toets Terugvoer terug sal wonderlik wees van alles wat jy kenners FX en voorspoed Ek googled my 4H Box Breakout stelsel. En kyk wat ek gevind het, n groot taak Jahual vir leer hoe om te kopieer en plak. Itll regtig Bly ver in die lewe. Besoek Forexfactory om werklik te lees my system.4h Channel Breakout tyd vir 'n ander eenvoudige stelsel, hierdie isnt iets nuuts. Jammer as daar reeds 'n draad met 'n soortgelyke stelsel. Toe ek eenvoudig sê, ek bedoel eenvoudig. Nie nodig vir aanwysers, Ive gesien nooit enige behoefte vir hulle. Laat die mark na jou toe kom. Ok, hier gaan ons. Ons moet die 4h grafiek, ek handel die euro / dollar net (op die oomblik). 1. Neem die hoë en lae van die 4h kers wat begin by GMT 07:00 en eindig om 11:00 GMT. (Im uit Duitsland so dit is 8:00-12:00 plaaslike tyd - gt GMT1) 2. Plaas 'n einde te koop 2 pitte (verspreiding) bo die hoë en 'n stop verkoop ten einde 2 pitte (verspreiding) onder die lae van daardie kers neem wins: (hoog-laag) / 3 Stop verlies: (hoog-laag) / 3 so neem die 15 Julie as voorbeeld. Die 4h kers (begin om 07:00 GMT) het 'n hoogtepunt van 1,6038 en 'n laagtepunt van 1,5925 So plaas ons 'n stop koop orde by 1,6044 (2 pitte bo hoë 2 pitte versprei) en 'n stop verkoop ten einde by 1,5923 (2 pitte onder lae - onthou asseblief, is MT4 kaarte bid-pryse net) om 11:00 GMT waar die 4h kers eindig.. Neem wins: (hoog-laag) / 3 (1,6044-1,5923) / 3 40 pitte Stop verlies: 40 pitte Beide bestellings dieselfde TP en SL en is geldig tot 11:00 GMT vir die volgende dag. In daardie tyd het jy die volgende kers waar jy die nuwe bestellings te stel. Dis al. Eenvoudige en winsgewend te maak. Max 2 ambagte per dag, soms (selde) geen handel, die meeste van die tyd 1 per dag. Dit sal werk vir ander pare so goed, maar ek havent dit nog getoets. quoteHouseTrader2127276oh. wat soooo soet sou wees. kan my hande jeuk voel. maar sien dat Xarons metode is 'n straddle strategie. Natuurlik het ek net gedink oor die gebruik van die bikkel tools (weekliks, daagliks oop en die gratis rit), maar ek absoluut nie van plan om die draad afwyk. Interessant hoe PC geopen ons gedagtes. Unus pro omnibus, omnes pro uno geword Julie 2009 Status: Absolute Waarskynlikheid. 600 Pos Wat gebeur het om hierdie groot onderwerp. Ive net scrolled my euro / dollar h4 grafiek en sedert 21 Desember 2009 getel Im gaan ontleed USD / CAD sowel. Watter pare beveel jy aan vir hierdie system4H Box Breakout geword Februarie 2009 Status: Op soek na samevloeiing 484 Posts Ive gesien tempo strategieë vir daaglikse en weeklikse. Ive nooit een soos die een im gaan aanbied gesien. Teken 'n mond koppeling van die hoogtepunt van die eerste 4hr kers (00:00) van die week met die lae saam met 'n buffer van 20 pitte op elke kant. Die week begin by die oop van die Australiese sessie. As ek 'n sent vir elke keer as iemand gehad het gevra wat kers dit is..i wouldnt nodig het om buitelandse valuta handel te dryf om geld te maak. Vir die volgende persoon wat gaan vra, volg hierdie instruksies. Laai 'n FXDD platform. Press Ctrly op 'n 4hr grafiek. Lyne sal mettertyd pop-up en aan die begin van elke week die eerste 4hr kers moet vorm op die lyn. Dit is 'n lamp wat jy gebruik vir die hoë en lae. Box vorming Times: GMT - 21:00-01:00 CEST - 17:00-21:00 FXDD tyd - 0:00-04:00 Gebruik Tydsone omskakeling om uit te vind jou spesifieke tyd. Moenie vra wanneer die bar vorms en wanneer dit sluit as sy nie antwoord meer as een keer. Ek plaas elke week wanneer die kroeg sluit. As jy nie bereid is om te gaan deur middel van die draad of wag 'n week vir my post op wanneer die bar sluit as hierdie stelsel isnt vir jou. Im sorry, maar dit is net gekry om 'n punt waar mense vra elke keer. Sommige makelaars begin bedryf 'n uur vroeër toe FXDD of later. As jy eers 4Hr bar sluit om 00:00 GMT, dis dan nie die reg kers. Die beste ding om te doen is om 'n FXDD demo platform aflaai en gebruik dit as verwysing. Reëls: - Voeg 'n buffer van 10-20 pitte op elke einde van kers - Koop op boonste breek van weeklikse box (insluitend bufferspread) - Verkoop op laer breek van weeklikse box (insluitende buffer) SL - oorkant Box TP1 - 1x boks grootte TP2 - 2x boks grootte TP3 - 3x boks grootte TP4 - 4x boks grootte Hierdie stelsel werk op baie JPY pare. GBP / JPY EUR / JPY AUD / JPY CHF / JPY CAD / JPY GBP / JPY is die beste paar. Kan werk op ander pare, is die toets egter nodig. Ek hou daarvan om 3x-4x boks grootte as TP. Ek neem Dont winste by 1x grootte van boks, want groter beloning is die sleutel. Ek beweeg stop te wees na 1x is getref. Risikobestuur (om uit te vind jou posisie grootte) (Rekening Balans risiko persent) / Stoploss mini lot grootte Voordele - 30 minute per week - geen bekommerd te wees oor kaarte gevul met aanwysers - hoër loon as risiko op ELKE handel - maklik om te toets Indicators hieronder terug danksy fx2248 vir jou hulp. Terugvoer sal wonderlik wees van alles wat jy kenners en voorspoed Aangeheg Image FX (Klik om te vergroot) geword Julie 2008 Status: Lid 420 Posts Man, moet dit my gelukkige dag wees. Ek het gevind dat 'n draad vroeër Ek hou op die 1 uur grafiek, maar ek hou van hierdie een nog beter as sy 'n weeklikse grafiek met geen aanwysers. Die weeklikse grafiek is 'n groot vir my, want ek werk 'n voltydse werk van 8:00-16:30 PST, maar ek dont wil ook voel soos ek altyd kyk my kaarte. Ek sal kyk na hierdie vanaand vir seker wanneer ek by die huis kom. En ja, dit kan 'n groot gevolg g / j tendense baie sterk wees. As jy 'n blik te neem op 'n grafiek met lyne skei die weke daarna ull sien dat met GBP / JPY die tendense is groot. Man, dit moet my gelukkige dag wees. Ek het gevind dat 'n draad vroeër Ek hou op die 1 uur grafiek, maar ek hou van hierdie een nog beter as sy 'n weeklikse grafiek met geen aanwysers. Die weeklikse grafiek is 'n groot vir my, want ek werk 'n voltydse werk van 8:00-16:30 PST, maar ek dont wil ook voel soos ek altyd kyk my kaarte. Ek sal kyk na hierdie vanaand vir seker wanneer ek by die huis kom. En ja, dit kan 'n groot gevolg g / j tendense baie sterk wees. Ive daar, probeer om ambagte te dwing om in my skedule. Im seker uve die woorde hoor Money Management voor, maar selfs die konsep van wat moeilik is wanneer jy 'n voltydse werk. My raad aan jou sou wees om net volg die stelsel, plaas die bestellings weekliks asook die SL en laat hulle. Moenie toelaat dat jou emosies of iemand se ontleding jou krag uit die handel. Sterkte aan julle meneer Geen hierdie is nie 'n draad oor honde) Hierdie stelsel is uiters maklik om te gebruik en lyk baie winsgewend. Ive gesien tempo strategieë vir daaglikse en weeklikse. Ive nooit een soos die een im gaan aanbied gesien, maar hey ek kan verkeerd wees. Teken 'n mond koppeling van die hoogtepunt van die eerste 4hr lamp van die week met die lae. Reëls: - Koop op boonste breek van weeklikse box - Sell op laer breek van weeklikse box SL - oorkant Box TP1 - 1x boks grootte TP2 - 2x boks grootte TP3 - 3x boks grootte Ek hoofsaaklik handel GBP / JPY, maar hierdie stelsel kon aanpas om ander. baie interessant kampioen. Ek is op soek Vorentoe om dit te toets. dankie. net 'n paar vrae, sit jy 'n bevel bo en onder die vierkant of jy clasify 'n onderbreking van die vierkant (as jou instruksies sê) wanneer die kers closses verby die boks. Laaste van almal, sal daar 'n aanwyser wat daar is om 'n boks vir MT4 platform te trek. Cheers EDIT: oops eerste vraag reeds net bokant beantwoord. ignoreer die eerste question. FOREX Strategieë Forex Strategie, Simple strategie, Forex Trading Strategie, Forex skraping Forex Strategie 4H Box Breakout (hoofsaaklik ontwikkel vir die geldeenheid paar GBPJPY en handel is uitgevoer op die reeks H4) is baie, baie maklik om te gebruik en in staat bring handelaars verdien 'n gemiddeld van ongeveer 1000 punte per maand, maar dit is slegs gebaseer is op die plot Hoewel forex strategie 4H Box tempo en is ontwerp vir die geldeenheid paar GBPJPY, maar dit is moontlik om aan te pas en onder ander munt pare. En so begin om 'n 171box 187 dat die maksimum en minimum van 1-ste gesluit kerse op 'n 4-uur grafiek verbind na die opening van die nuwe week (op die skedule 8212 die blou streek) te trek. Vir voorbeelde, sien die prentjie (vir 'n groter beeld 8212 kliek op dit 8212 sal open in new window): Algemene Besigheid Strategie Forex 4H Box Breakout: Ons wag vir closur e van die eerste 4-uur kers na die opening van die nuwe week. Bloot te stel hangende bestellings by die horisontale vlak boks 10.8 punte Of ontdek 'n winskoop vir die aankoop van die verdeling van die nuutgestigte weeklikse 171box up. Of maak die transaksie na die uiteensetting van nuutgestigte weeklikse 171boxes187 af verkoop. Veiligheid keerverlies moet aan die teenoorgestelde kant van die boks 10-20 punte geïnstalleer. Take-wins het verskeie doelwitte vir wins en kan óf vaste of jy kan die transaksie te sluit wanneer die kante onderskeidelik TP1, TP2 en TP3. TR 1 8212 die grootte van die gevolglike 171box187. TR 2 8212 2 x grootte van die opgevoede 171box. TR 3 8212 3 x die grootte van die opgevoede 171box. Jy kan natuurlik wins vasgestel op TP1, maar gewoonlik (in die meeste gevalle) die beweging in die mark is meer as die teiken garazdo TP1, hoe meer jy moet altyd onthou dat die voordele verbonde aan die transaksie altyd moet wees openlik aanvaar privyshat die risiko (en verkieslik 2-3 keer) 8212 een van die belangrikste faktore van winsgewende handel in Forex. So basies beveel om te gebruik vir die sluiting van die handel posisie vlak TP2. maar as jy sien dat sommige van die prysvlak is nog steeds 'n opwaartse beweging 8212 is dit beter om te wag vir die ineenstorting vlak van TP2 te haal groot winste op oop handel. Of, soos hierbo 8212 genoem dalk die sluiting van die ooreenkoms op dele soos 30 vir elke vlak. maar moenie vergeet nie, nadat hulle die vlak van TP1 en die sluiting van 30 van die transaksie, herrangskik die oorblywende 70 tot gelykbreek. Voordele van forex strategie 4H Box Breakout: Dit absoluut is dit nie nodig dat die handelaar was altyd in die voorkant van die monitor. Daar is absoluut geen ingewikkelde aanwysers aan die forex mark te verstaan. Wins geleentheid garazdo meer as die neem van risiko's op al die oop transaksie. Dit is baie, baie maklik om te verstaan ​​en om handel te dryf.


No comments:

Post a Comment