Saturday, October 22, 2016

Dr Zain Agha Trading Signals

FOREX bestuurde rekening handel vir enigiemand op enige plek in die wêreld Im Dr. Zain Agha, 'n voltydse Forex Trader, 'n afrigter en 'n Fondsbestuurder. Ive ontwikkel verskeie stelsels wat my en my studente kan oor die hele wêreld om konsekwent suksesvolle en winsgewende bedrywe te maak, en ek wil om dit te deel met jou. FOREX ACCOUNTMANAGEMENT ek ook ander mense bestuur rekeninge as 'n Fondsbestuurder Ek besweer óf: a) 30 van die winste Ek maak vir jou en jy hou 70 van die winste. of b) 2 pitte per ronde handel by die verspreiding as ons fooi. Dit 2 pitte kom uit die ambagte wat ons maak, het jy nie het om te betaal uit jou sak. Die Securities dat ek handel: al die groot Forex pare veral die nuus. Ideaal vir diegene wat: 1) In voltydse indiensneming 2) Besige elders 3) vertroue in self handel 4 Gebrek) Sukkelend met 5) Verliese Kan nie bly by die rekenaar die hele dag lank 6) Op soek na 'n moeitevrye Maandelikse Inkomste 7) die opbou van bates vir aftrede Advantage van Managed rekeninge: 1) jy kan begin met 'n minimum belegging van 1000,00 2) jy kan jou geld elke keer as jy wil 3) Real-time rekening te bestuur en Reportingz-wenner stelsel onttrek deur Dr. Zain Agha enige goeie wil graag mense ervaring en terugvoer te hoor oor hom en sy stelsel Z-wenner ek gekoop die Zwinner stelsel in November verlede jaar en vandat ek is die handel slegs deur die stelsel. A voorleg is met dien verstande dat gee jou koop en verkoop pyle en dit is wat my handel baie eenvoudig en maklik gemaak. Die sjabloon doen al die berekeninge en gee jou die koop / verkoop seine en ek het gevind dat die seine is hoogs akkurate So winsgewende bedrywe is opgetel en ek doen 'n goeie deeg. Onlangs het dr Zain het begin met 'n Trading Kamer en hy nooi almal op 'n maande verhoor gratis. Hy noem die ambagte en ons kopieer hom en maak geld alledaagse. Die Zwinner System is Meganiese maar in die Trading Kamer hy gebruik diskresie ook. Die inskrywings is gebaseer op die Zwinner System maar die uitgange is anders. In die meganiese stelsel al uitgange of terugskrywings is gebaseer op die Meganiese Seine maar in die Trading Kamer eers ons 15 pitte met 'n halwe baie en ons laat die ander helfte baie duur tot aan die einde. Zwiner het winsgewend vir my as jy wil jy kan aansluit by die handel ruimte vir 'n maand gratis en oordeel vir jouself. Wen is 'n groot FeelingZWinner (Dr. Zain Agha) Review Besoek webwerf Woorde kan nie ten volle my opregte dank uitspreek teenoor julle beveel en die verskaffing van my met jou briljante sagteware ZWINNER-21 nadat ek het jou aandag getrek om my voortgesette verliese in die Forex mark en jou versekering dat die ZWINNER-21 sagteware 'n einde sou maak aan diegene verliese. Voor die aankoop van hierdie sagteware op 2012/04/17, het ek reeds verloor NZD 5500 deur twee verskillende handel rekeninge oor die tydperk Desember 2011 tot Maart 2012, so het 'n pynlike besluit van die gee van forex 'n laaste skoot. Vasbeslote om suksesvol te wees, het ek 'n doen of sterf besluit om 'n ander lewende handel rekening met FXTG, Australië open op 2012/04/13 met 'n opening deposito van $ 10,441.87 maar net se verhandeling op 2012/04/16. My statistieke vir die tydperk 2012/04/16 2012/04/17 'n wins van $ 316,67 en 'n verlies van $ 1139,15 was. Dus 'n netto verlies van $ 822,48 het my met 'n rekening balans van USD 9619,39. en hy het die huis van die sinkende gevoel van weer verloor dus demotiverende my vir die derde keer. Desperaat om my verliese te verhaal en kry terug my selfbeeld, het ek besluit om my situasie aan dr Agha (van wie ek reeds ontvang 'n gratis 7 deel Forex handleiding en Basiese forex kursus boekie) wat baie vriendelik die ZWINNER-21 sagteware aanbeveel e-pos wat ek gekoop op 2012/04/17 vir GBP 197,00 of NZD 392,00 die resultate van net twee dae scalping (vanaf 2012/04/18 tot 2012/04/19) die gebruik van hierdie sagteware, spreek boekdele en kan besigtig word op die gespesifiseerde rekening dat ek die verskaffing van dr Agha as bewys van die doeltreffendheid van sy sagteware op die lewende handel markte. Soos my Rekeningstaat is vertroulik, gee ek hiermee die P / L syfers vir die tydperk van twee dae tot voordeel van ander mense wat kan oorweeg die aankoop van hierdie sagteware. Oorspronklike rekening balans soos op die opening van 2012/04/13 --- USD 10.441,87 (Nuwe Rekening) rekening balans soos op 2012/04/18 --- USD 9619,39 (sonder ZWINNER-21 sagteware) (Verlies dollar 822,48) Sluiting rekening Balans soos op 2012/04/19 --- USD 11.883,18 (met ZWINNER-21 sagteware) Netto Wins met ZWINNER-21 sagteware van 2012/04/18 -19.04.2012 ---- USD 2408,01 netto verlies met ZWINNER-21 sagteware van 2012/04/18 2012/04/19 --- - dollar 145,74 (verlies as gevolg van my besluit om 'n lang ambagte vroeë sluit om verliese bevat) Verder vandag April 23, 2012 in 5 uur van die handel die VSA sessie, ek het 'n wins van $ 2341,82 met 2 Deel 3 ambagte en 5 Deel 1 ambagte lank op GBP / USD en 1 Deel 1 handel kort op USD / CHF net deur die gebruik van die ZWINNER-21 sagteware. Bogenoemde wins het my selfbeeld 'n hupstoot gegee en my vertroue is nou op 'n all-time hoog. Van hier af het ek sal voortgaan om te bou aan my winsgrondslag gebruik van hierdie of enige ander sagteware wat dr Agha mag uitbring as ek het volle vertroue in wat hy preek en praktyke. Dr Agha, dankie weer vir hierdie briljante sagteware en Ek is baie dank verskuldig aan julle vir die omkeer van my verliese. Ek sal nie huiwer om hierdie sagteware aanbeveel aan enigiemand, want dit is werklik 'n goudmyn te hê en is in 'n klas van sy eie in vergelyking met die talle sagteware wat beskikbaar is op die mark is. Voorwaar, sal jy gooi al die ander sagteware wat jy kan gekoop, sodra die voordele van die gebruik van hierdie sagteware sink in. Dr Agha, voel asseblief vry om hierdie getuigskrif publiseer as jy so kan wens. Mag jy en jou gesin vir ewig geseënd vir die goeie werk wat jy doen om te help ontluikende handelaars soos ek oorleef in hierdie sogenaamde triljoen dollar moeilike mark. Met 'n goeie wense aan ons toekoms. Vriendelike groete, Mario BorgesThe werklike ZWinner 21 Trading System is eintlik die een wat op al die markplek probleme kon word. Dit kan uitgeruil word op die lange duur, tydelike sowel as Hoof van die belangrikste een Minute tydperk. It8217s moontlik om die bedryf al van die dag tyd lank met behulp van die ongeveer 'n minuut scalper en te verhoed dat enige tyd die werklike belegger soos en begin weer enige tyd die werklike belegger wil. Deur net terwyl die gebruik van energie uit die scalper, it8217s moontlik te help om byna 100 pitte per dag maak. Klik hier om 'n nuwe handelsmerk Tool en Strategie gratis aflaai Om mee te begin kan begin om die aanwysers wat reeds aangewend in die werklike ZWinner21 koop en verkoop program te sien. Die feite wat verband hou met presies hoe hierdie tipe aanduidings asook dat hulle almal van ons help om vir die maak van verskeie transaksies ontvang binne die 3 gidse wat verband hou benut. Die werklike aanbieding van die werklike aanduidings is regtig soos volg nadat: Bystand asook Opposisie, ZWINNER Alert, ZWINNER CCI, ZWINNER Trend aanwyser, ZWINNER Seine, Trend Krag, ZWINNER X-Factor, ZWINNER kleur seine. Die lang termyn koop en verkoop is eintlik voltooi binne die ZWinner 21 Trading System binne die 1 uur tydperk asook presies dieselfde is eintlik wettig vir daardie tydelike handel te wel die tydperk regs af na 'n halfuur of selfs 15 kan ingestel word min8217s. Tog is die werklike scalping eintlik voltooi binne die ongeveer 'n minuut tyd. Scalping mag die meerderheid van winsgewende wees sodra die mark is eintlik onstabiel. Al die beleggers vir hierdie soort probleme is geneig om 3 aanduidings, die werklike ZWINNER Center, die werklike ZWINNER Mind en ook die patroon Power teken plaasvind. Hierdie tipe aanduidings sal jou 'n uitstekende aanwysers gee met betrekking tot transaksies asook filtreer die werklike armes handel. Jy sal 3 gidse verbind met behulp van die program te vind. Dit is van kardinale belang vir daardie beleggers om hierdie tipe van gidse 1 ondergaan deur 1 waarna voldoen aan die werklike aanwysings verskaf binne hierdie tipe van gidse godsdienstig te tekorte te voorkom sowel as die verbetering inkomste binne die koop en verkoop. Ander gesoek: zwinner kleur sein dr Agha Zain bedrogspul ZWINNER TREND INDIKATOR waarskuwing zwinner waarskuwing zwinner kleur seine mq4 zwinner waarskuwing See scalper-Dr Zain Agha met Geld sterkte meter Zain agah bedrogspul Z20 tempo stelsel Z-20 tempo dr Zain Agha stelsels gratis aflaai dr Zain Agha volledige stelsel zwinnerThe ZTL Forex Trading Metode My naam is dr Zain Agha. Ek is 'n forex handelaar, afrigter en afrigter. Ek is die handel vir die laaste 13 jaar en ek het geleer om die laaste 5 jaar nou. Gedurende hierdie tyd het ek baie forex strategieë ontwikkel en ek het meer as 900 Forex Trading Studente my krediet versprei oor die hele wêreld. Hier is hoe my reis in die Forex Wêreld begin: Ek het gewerk as 'n navorsingswetenskaplike tot die jaar 1999. In 1995 was ek bekend gestel aan kommoditeit verhandel deur 'n vriend van my wat baie goed in dit. Waarneming van sy suksesse, het ek belangstel en begin handel op 'n deeltydse basis. Ek het goeie geld op koring, suiker en koring en alles verloor het op sojabone, en koffie. Ek het opgegee handel vir 'n jaar en net voor die Kersfees in 1996 het ek met 'n forex handelaar wat my verduidelik hoe ek meer geld kan maak in Forex, net Dag Trading. Hy het verduidelik dat ek nie nodig het om my poste te hou vir maande of weke soos in die geval in die handel Commodities. Jy kan meer geld te maak in minder tyd. Hy het verduidelik vir my gesê dat die Forex mark is op 24 uur van die dag en ek kan handel op enige tyd wat ek wil. Dit is hoe ek begin handel Forex op deeltydse basis by die eerste vir 'n paar jaar. Ek gekoop baie stelsels, hulle is almal gebaseer op aanwysers. Hulle almal het werk by tye en die meeste van die tyd wat ek sou valse seine te kry en verloor my geld. Ek was op die punt om op te gee wanneer my seun wat 'n IT stelselanalis, voorgestel: Waarom my eie stelsel ontwikkel nie. Hy het gesê, quotDad jy 'n navorsingswetenskaplike, waarom nie jou brein en navorsing gebruik en te ontwikkel jou eie Forex Trading Systemquot. Dis hoe ek ontwikkel 'n stelsel van my eie en begin implemening dit. Weereens hierdie stelsel van myne is gebaseer op aanwysers en as al aanwysers is agter en sal jou vertel wat gebeur het in die verlede in plaas van wat gaan gebeur in die toekoms, het ek 'n paar filters te ontwikkel. Hierdie filters het baie help en ek begin om geld te maak op die laaste. Dit is hoe ek in Forex Trading Voltydse sedert 1999. Op 'n dag in die jaar 2004 my seun voorgestel waarom nie begin leer ander mense so suksesvol soos jy te wees. Hy wou hê ek moes sy vriend te leer. So ek het en beskikbaar gestel word 'n stelsel genaamd quotForex Trading Secret Strategyquot. Later gebou ek 'n webwerf met die naam van quotwww. Luckytips. co. ukquot en begin verkoop my stelsel deur eBay. co. uk. Ek het 'n groot sukses te verkoop hierdie stelsel word, sou ek 3 tot 5 verkope elke dag te kry en die getal van my studente het steeds elke dag. As die getal van my studente het aan die toeneem, ek het ontvang versoeke om verdere strategieë te maak en so het I. onder my stelsels die mees suksesvolle was die quotZTL Forex Trading Methdquot. quotZRCquot. quotNews FX Strategyquot, die quotZ-100 Systemquot, Die Z-50 Stelsel, Die Z-Swinger en nou die quotZEZ Systemquot. Net onlangs het ek begin 'n Forex Trading Kamer vir die ZEZ Lede waar ons handel die ZEZ System en die Nuusberigte. Die Forex Wêreld my gegee buite my verwagtinge en as ek gaan om af te tree wil ek om terug te gee iets om die nuwe geslag Forex Traders. Ek begin 'n onderwerp op my quotZTL Trading Systemquot. Ek sal die strategie onthul vir gratis vir almal. Dit is 'n baie maklike stelsel te implementeer en dit begin by 'n bepaalde tyd van die dag. In teenstelling met ander Forex Trading Systems waar jy hê om te wag vir 'n spesifieke sein te ontwikkel, die skoonheid van die ZTL stelsel is dat jy kan teen 'n vaste tyd van die dag en maak ten minste 15 pitte in die eerste helfte 'n uur. As jy 'n kantoor werker, jy maak jou 15 pitte en dan gaan jy na jou kantoor. As jy 'n deeltydse handelaar, maak net die 15 pitte en geniet die res van die dag. ZTL System gebruik 'n baie klein Stop verlies van slegs 7 pitte plus die verspreiding. Sommige dae wat jy sal 'n verlies van handel te kry. Maar die slaagsyfer is veel hoër. So hou jou vingers gekruis. Ek sal begin die onthulling van die ZTL Forex Trading System stukkie vir stukkie van Maandag die 31 Augustus 2009 Maak seker dat jy hier kom elke dag en leer die stelsel en begin om die regte geld. In die tussentyd, indien u enige vrae te vra, moet asseblief nie huiwer. Ek is hier om jou te help al slaag. Aangesluit Mei 2005 Voordat ek begin die onthulling van die ZTL Stelsel en onderrig jy elke aspek van dit in detail, wil ek eers die agtergrond gee jou hoe en wanneer het ek hierdie stelsel te ontwikkel. Sedert 2004 toe ek die eerste keer my quotForex Trading Secret Strategyquot Ek was op soek na 'n stelsel waar ons nie nodig het om enige aanduiding hoegenaamd gebruik as die meeste aanwysers is agter en jy die storie wat gebeur het in die verlede, nie wat gaan gebeur in vertel bekendgestel in die toekoms. Om hierdie rede het ek bestudeer die prys aksie en hoe om dit toe te pas. Wat gebeur voor die sessies oop en wat gebeur na die sessies geopen. Wat gebeur voordat 'n Ekonomiese data vrygestel en wat gebeur nadat die data vrygestel. Ek bestudeer die optrede van die meeste pare en al tydraamwerke en het 'n baie interesing fenomeen voor die oop van Londen en New York sessies. Die pare ek die meeste gehou het, was die GBP / USD en die euro / dollar. Ek gekies GBP / USD, want dit was meer wisselvallig gedurende die Londense Oop en euro / dollar as gevolg van die geringstes Smeer werd as enige ander geldeenheid paar. Op grond van hierdie prys Aksie ontwikkel ek 'n stelsel wat sal handel voor die Londen Oop en ek het dit as quotThe Londen Oop Systemquot. Hierdie stelsel is vrygestel om 'n paar van ons lede in 2005 en gou het dit begin versprei na die nie-lede te as gevolg van sy welslae. Aangesien hierdie stelsel is versprei na vriende van vriende en hul vriende gratis, moes ek die verkoop stop. Terwyl die verkope van quotThe Londen Oop Systemquot is gestop, baie mense kopieer dit en tweaked dit en het 'n paar veranderinge en begin verkoop dit onder verskillende name. My seun het voorgestel waarom nie dit nog beter te maak en verkoop dit onder 'n ander naam en die New York Sessie te voeg. Hy het voorgestel dat ek noem dit as ZTL betekenis Zains Trend Line. Uiteindelik in 2006 het ek 'n hele paar veranderinge en verskeie filters bygevoeg om dit meer winsgewend te maak. Sedert 2006 tot hierdie datum ek die ZTL System met baie baie Forex Traders gedeel teen 'n prys. En nou sal ek dit met jou deel GRATIS So maak seker dat jy hier kom daagliks vanaf Maandag 31 Augustus 2009. Ek sal die onthulling van die stelsel stukkie vir stukkie, sodat jy die stelsel deeglik kan verstaan ​​en te hou om geld te maak byna elke dag . Eerste ek sal jou wys hoe om 10 tot 15 pitte daaglikse maak binne 30 minute en ek sal ook plaas die dae grafiek. Maak seker dat jy 'n Trading Journal hou en aan te teken jou ambagte elke dag. Jy kan begin met 'n demo rekening en leer die stelsel en dan begin handel Live. Sien jou Maandag. Aangesluit Mei 2005 Tydens my navorsing oor die interessante verskynsel ek gevind het, was dat net 15 minute voor die oop van die Londen Sessie, die mark beweeg in enige een van die rigtings, op of af en die 15 minute Kers beweeg 20 of meer pitte meeste van die tyd net voor die Londen Open. Die eerste ding wat ek wil hê jy moet doen, is om 'n demo rekening oop te maak met Forex, Online Geld Trading, Forex Trading, Geld Trading - CMS Forex en aflaai hul VT Trader Trading platform en maak die 15 Minute GBP / USD Chart. Ek sal verduidelik die ZTL Stelsel op hierdie grafiek. Kyk na die onderstaande grafiek: Die eerste ding wat jy hoef te doen is op te spoor die 2:45 Kers en wag vir die volgende kers oop te maak. Die 02:45 Kers sluit om 02:45 ET en dan volgende kers, die 03:00 Kers open om 02:45 ET en sluit om 03:00 ET. Dit beteken dat ons die mark op presies 02:45 ET sal betree, dit is die oop van die 03:00 Candle. Ons is besig om die mark 15 minute voor die Londen Open. Sodra die 3:00 Kers maak, in ag te neem waar dit gedoen het oop, onder die afsluiting van die 02:45 Candle of bo die einde van die 02:45 kers. As die 3:00 kers onder die 2:45 Kerse naby oop, sal ons verkoop en as dit bo die einde van die vorige kers geopen, sal ons koop. Kyk na die kaart hieronder: Omdat die 03:00 ET Kers beweeg 20 pitte of meer, sal ons streef daarna om die uitgang by 19 pitte uit ons toetrede tot 15 pitte wins vir onsself en 4 pitte versprei vir die makelaar neem. Die meeste van die tyd wat jy sal die 15 pitte wins te kry, maar die afgelope tyd as gevolg van die onseker marktoestande dit veilig is om jou stop te plaas op 1o pitte wins wanneer die mark 15 pitte in jou guns is verby en dan agter jou stop elke 10 pitte. Ons gebruik 'n 7 pitte stop verlies plus 4 pitte makelaars, sodat ons plaas ons stop 11 pitte weg van uit inskrywing. Ons sal voortgaan om handel soos dit vir 'n week of so en dan sal ek die filters toe te voeg om dit meer winsgewend te maak, soos ons vorder. Wens julle almal gelukkig Trading


No comments:

Post a Comment